joi, 5 iulie 2012

Viata de student la Ovidius

                        Merita sa fii student la Ovidius. Universitatea pune la dispozitia fiecarui viitor student o multime de profiluri si specializari de studiat,  o vasta catedra de profesori calificati, un numar impresionant de locuri de cazare(si ce locuri…J) si multe altele. Tocmai de aceea pot spune cu mandrie ca sunt student la informatica in cadrul Universitatii Ovidius si ca ma bucur ca am ales aceasta Universitatea, desi colegii mei si profesorii nu mi-ar impartasii aceasta bucurie avand in vedere situatia mea scolara. La inceput de an universitar m-am angajat(MARE GRESEALA), gandindu-ma ca voi face fata provocarii. Dar nu a fost asa.             In cel de-al 3-lea ceas consider ca m-am trezit si m-am decis sa recuperez si muncesc din greu pentru a-mi indrepta situatia. Asa ca m-am pus cu burta pe carte…la propriuJ
                     Sfatul meu este sa va bucurati de viata de student, dar sa nu uitati sa va mai aruncati cate un ochi si pe cursuri. O sa va fie mai usor la examene daca invatati constant;).

          
                     Va salut si sa ne vedem sanatosi pe holurile acestei Universitati.:D


Student: Cosmin, Anul II

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu